Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Vi svarer på ofte stilte spørsmål fra våre kunder

Finner du ikke svaret på det du lurer på så kan du ta kontakt med oss her.


Kan jeg bestille direkte fra deres nettside? 

Det er dessverre ikke mulig å bestille direkte fra våre nettsider. Men dersom du tar kontakt med oss på mail eller telefon, kan du legge inn bestilling på produktene du ønsker. 

Er det mulig å bestemme seg for urne i ettertid? 

Det er mulig å bestemme seg for urne i ettertid, men avklar dette med dyreklinikken i forkant.
Du kan bestille urne gjennom dyreklinikken, eller ved å sende oss en mail. Dersom du velger å bestille direkte hos oss er det viktig at du sender alle opplysninger. Det vil si, hvilken dyreklinikk du benytter, rekvisisjonsnummer, og navnet på dyret. 

Jeg ønsker å bestille et askesmykke. Hva skjer med resterende aske? 

Du kan selv velge hva som skal skje med resterende aske, dersom du vil ha et askesmykke. Du kan velge mellom at asken skal gå til deponi, eller om du vil ha resterende aske i en urne. 

Hvor kan jeg se prislistene deres?

Du finner alle våre priser hos din lokale dyreklinikk.